لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

مارا دنبال کنید:

تماس با ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تهران بلوار پیروزی ، کوچه زاهد گیلانی ، جنب بانک صادرات

جزئیات پروژه تکی

Image
Image
Image

بررسی اجمالی پروژه

ساخت ساختمان مسکونی شامل مراحل متعددی می‌شود که از خرید زمین و گرفتن مجوزها شروع شده و تا اجرای فضای سبز و محوطه سازی و زیباسازی ادامه پیدا می‌کند. اطلاع از مراحل ساخت خانه مسکونی و قیمت ساخت ساختمان برای آن دسته افرادی که خود برای ساخت زمین مسکونی خود اقدام می‌کنند یا برای ورود به بازار ساخت و ساز می‌خواهند اقدام کنند مفید است. پس در ادامه با ما همراه شوید.

در مرحله ساخت زمین مسکونی باید دقت بسیاری داشته باشید چرا که این امکان نیز وجود دارد که سند ملک یا زمینی که می‌خواهید آن را بخرید در گرو بانک باشد، پس تحقیقات کاملی را در این زمینه انجام دهید اطمینان حاصل کنید سند برای کسی هم گرو گذاشته نشده باشد و به این صورت بتوانید با آن سند تمامی مجوزها به منظور ساخت ساختمان مسکونی را به دست بیاورید.

برای خرید زمین مسکونی این نکته مهم را نیز نباید فراموش کنید که زمین‌های دو بر بهترین زمین‌ها برای ساخت خانه مسکونی هستند و دلیل آن هم داشتن پنجره‌های زیاد در بناهای این زمین‌ها است و نور زیادی را می‌توان به داخل خانه هدایت کرد. همچنین برای ساخت زمین مسکونی آن دسته از خانه‌های کلنگی یا زمین‌هایی که در مناقصه بانک یا در مرحله انحصار وراثت هستند قیمت‌های مناسبی داشته و گزینه‌های خوبی برای ساخت ساختمان مسکونی هستند.

اخذ مجوزهای مورد نیاز

Image

اخذ مجوز ساختمان از ابتدا شامل این مراحل می‌شود: تشکیل پرونده، بازدید، دستور نقشه، طراحی نقشه معماری، پرداخت عوارض، تهیه مدارک پیش نویس و چاپ پروانه یا مجوز ساخت، که برای تشکیل پرونده در این زمینه میباشد.

  • مقاوم سازی از مراحل مهم ساخت ساختمان
  • پیاده کردن بتن مگر
  • آرماتوربندی فونداسیون
  • قالب بندی فونداسیون
  • اجرای اسکلت کاری با دقت
  • اجرای تاسیسات کاری مشترک

چالش پروژه

Image

نظارت بر هزینه های پروژه، مدیریت بودجه و کنترل هزینه ها برای تحویل پروژه در محدودیت های مالی ضروری است. یک مهندس ساختمان یک حرفه ای مسئول برنامه ریزی، طراحی، مدیریت و نظارت بر پروژه های ساختمانی است.

آنها نقش مهمی در حصول اطمینان از اجرای کارآمد، ایمن و مطابق با استانداردها و مقررات مهندسی دارند.